Fiken er for deg som vil klare regnskapet selv - eller kanskje med litt hjelp?
Fiken er regnskapssystemet for deg som har et enkeltpersonforetak eller et lite aksjeselskap og ønsker å gjøre mye av regnskapsjobben selv. Våre rådgivere hjelper deg igang og supporterer deg med Fiken regnskap.
Enkel registering av kjøp og salg
Har du en liten bedrift og ønsker å gjøre mye av regnskapet selv? Da passer Fiken godt for deg. Med registering av kjøp og salg på en enkel og intuitiv måte gir Fiken deg mer digital veiledning enn de fleste andre økonomisystemer.
Du kan også velge å registrere regnskapet basert på kontoutskriften, deretter søker Fiken etter aktuelle bilag som kan dokumentere banktransaksjonen.
Påminnelse om frister og oppgaver
Systemet gir brukeren veiledning om regnskapsprosessen underveis og sender ut nyttige påminnelser om frister og oppgaver. Levering og betaling av mva oppgave, vise saldo på bankkonto, vise forfalte kjøp og salg, vise nye inngående EHF faktura m.m.
Årsoppgjør med Fiken
Fiken er også et av få regnskapssystemer som også guider deg helt i mål med integrert årsoppgjørsmodul. Det betyr at du kan levere inn ligningspapirer til Skatteetaten og årsregnskap til Brønnøysund rett fra systemet.
Vi supporterer deg på Fiken
Det kan dukke opp mange spørsmål og problemstillinger underveis for alle som bokfører regnskap på egenhånd. Våre regnskapsførere bidrar gjerne til å hjelpe deg å komme helt i mål med Fiken regnskap.
Ønsker du å føre regnskap selv? Les tipsene våre her.
I Fiken regnskapsprogram er det meningen at du skal klare mye selv. Har du tid og overskudd til å jobbe med regnskap er dette en god løsning for din småbedrift.
Det bygges stadig inn ny selvbetjeningsfunksjonalitet i Fiken. Du skal ha mulighet til å komme langt på vei med regnskapet uten å kunne debet og kredit.
Fiken – først og fremst et enkelt regnskapssystem for deg som sluttkunde: