Tripletex – skybasert økonomisystem

Ta kontroll over bedriftens økonomi

Regnskapsprogram med løsninger som gjør jobben raskere

"Det må da være en enklere måte å gjøre det på." Tripletex sitt hovebudskap er et ønske om å forenkle, automatisere og utfordre bedriftene til en bedre økonomisk hverdag. Vi viser deg hvordan Tripletex kan bli din samarbeidsplattform med regnskapsfører.

Bedriftsrådgivning hos Devold Consulting

Lange tradisjoner som nettbasert økonomisystem

Som et av landets første skybaserte økonomisystemer ble Tripletex etablert i allerede i 2002. Lang erfaring gir gjennomtenkte løsninger.

Men Tripletex hviler ikke på laurbærene, hver dag oppdateres systemet med nye oppdateringer som skal gjøre systemet enklere og mer brukervennlig.

Fra små til store selskaper

Tripletex består av mange ulike moduler, og du velger det du trenger. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex til alle – fra de små til de store firmaene. 

Hvorfor velge Tripletex faktura- og regnskapssystem?

Systemet passer for både små og store bedrifter og er spesialtilpasset flere ulike bransjer i næringslivet. 

Med Tripletex som ditt økonomisystem får du blant annet:

  • 100 % skybasert løsning som medfører tilgjengelighet overalt. Vår mobile løsning gir deg også mulighet til å fakturere på farten.
  • All fakturering skjer elektronisk, samtidig som en har full oversikt over hvilke kunder som har betalt.
  • Inn og utgående faktura bokføres raskt og enkelt i regnskapssystemet.
  • Direkte integrasjon med Altinn.
  • Jobb sammen med regnskapsfører i ett og samme system, uten ekstra kostnad.

Hvordan fungerer Tripletex?

Dette skybaserte økonomisystemet kjører du rett på i nettleser og krever ingen ekstra programvare installasjon.

I tillegg kan du og dine ansatte gjøre de viktigste oppgavene fra mobilappen når du er er på farten.

Prosjektstyring i Tripletex

Systemet fungerer godt på prosjektstyring og har spesielt satset på elektro og VVS bransjen. Her får du i tillegg til vanlig prosjektrapportering fra regnskapet mulighet til å planlegge ressursbruken av ansatte, materialer og ustyr.

Med prosjektstyring får du blant annet: 

  • Du kan enkelt opprette prosjekter med deltakere, kunder, ordrer og fakturaplaner.
  • Automatikken i løsningen gjør at man som prosjektleder kan følge prosjektenes utvikling uten å måtte gjøre noe manuelt arbeid.
  • Man kan enkelt viderefakturere på prosjekt ved registrering av leverandørfaktura.
  • Med vår unike mobilløsning kan prosjektdeltakere føre timer og kostnader uansett hvor man er.
  • Enten man skal budsjettere og lage prognoser for et stort eller lite prosjekt vil prosjektverktøyet passe for dere.
  • Benytt systemet til å planlegge ressursbruk blant ansatte, men også ressursplanlegging i form av materiale og utstyr.

Mer om systemet finner man på systemleverandørens hjemmesider her.